تزئین بهاری: چگونه زندگی را به خانه‌تان بازگردانید
نوشته شده توسط : زهرا عباسی

"بعد از پشت سر گذاشتن زمستان طولانی و افسرده‌، دلیل بیشتری برای جشن گرفتن بازگشت بهار به ما می‌دهد."

 البته، بهار فقط دربارهٔ تغییر الگوی هوا نیست. بهار نماد تازگی و تجدید امید است. در این فصل برگ‌های جوان، گل‌های زیبا و عشق شکوفا می‌شوند. و نمی‌تواند (یا نباید) فقط به فضای بیرونی محدود شود. بهار زمان عالی است برای نو کردن فضای داخلی خود. 

برای کمک به شما در احیای محل اقامت خود، اینجا چند نکته مفید تزئینی بهاری به اشتراک گذاشته شده است.

 

بهار بازگشت نور خورشید و رنگ به دنیا را نشان می‌دهد. روزها طولانی‌تر می‌شوند، و "پیشروی بهاری" به ما یک ساعت اضافی نور خورشید در شب‌ها می‌دهد. سبزها، زردها، قرمزها و سایر رنگ‌های گرم شروع به ترقی رنگ‌های غم‌انگیز زمستان می‌کنند.

اولین و ساده‌ترین راه برای تجلی بهار در خانه‌تان، اجازه دادن به نور خورشید است. پرده‌های پنجره را باز کرده و آن پرده‌های سنگین زمستانی را با چیزی سبک جایگزین کنید.

 برای افزودن رنگ، شما نیازی ندارید که هزینه زیادی بکنید (اگرچه بهار زمان ایده‌آلی برای انجام این کار است و حتی تغییر رنگ یک دیوار تکی می‌تواند ظاهر یک اتاق را به طور چشمگیری ارتقاء دهد). می‌توانید به سرعت و به آسانی رنگ فصلی را با اضافه کردن چندین دسته بالش روی مبل انجام دهید. در منطقه ناهارخوری، رانرهای میز یا دستمال‌های میزی در رنگ‌های زرد، نارنجی یا قرمز می‌تواند گرمایی به اتاق اضافه کند. و البته، گل‌های تازه، قطرات زیبایی از رنگ را اضافه می‌کنند، مانند گل سرخ.

علاوه بر رنگی که با تزیینات گل‌های تازه فراهم می‌شود، الگوها و تزئینات گلی به طور آشکار بخش بزرگی از دکوراسیون بهاری هستند

 

برای تزئین دیوار، در نظر بگیرید که گل‌های فشرده‌شده را قاب کنید، به‌ویژه اگر این گل‌ها یادگاری احساسی باشند، مانند اولین گل رزی که دریافت کرده‌اید. همچنین می‌توانید زیرلیوان‌های گل فشرده‌شده بسازید، یا شمع‌های زمستانی خود را با نسخه‌های شاداب‌تری تغییر دهید.

می‌توانید با استفاده از عناصر باغی، محیط خارجی را به داخل خانه بیاورید.

به طور عمده بهار درباره زندگی جدید است، و یک روش عالی برای تزئین بهاری، وارد کردن عناصر زنده به داخل خانه شماست.

 امکان باغبانی در داخل خانه وجود دارد، و با روش‌های خلاقانه‌تر از گلدان‌های نوری می‌توانید این کار را انجام دهید. خرید گیاهان آپارتمانی، به عنوان مثال، به شما اجازه می‌دهند تا با یک رویکرد بسیار قابل مشاهده، بسیاری از گیاهان را وارد کنید، و در عین حال تقریباً هیچ فضای زمینی را نمی‌گیرند. به همین ترتیب، تراریوم‌ها می‌توانند پشت سر هم قرار گرفته، روی دیوار نصب یا حتی از سقف آویزان شوند.

 اگر فضای کافی داشته باشید، یک باغ گیاهان دارویی در جعبه یا گلدان می‌تواند مجموعه‌ای متنوع از گل‌ها و سبزیجات را به همراه داشته باشد. و یک درخت داخلی، مانند درخت فیکوس سازگار، حتی به یک آپارتمان با بلندی‌های بلند حس محوطه‌ی کشوری را می‌دهد.

 به طور کلی، فقط خلاق باشید و از تزئینات بهاری خود لذت ببرید. اگر آن را به شیوه‌ای منحصر به فرد بسازید، نمی‌توانید اشتباه بکنید.





:: برچسب‌ها: گل بهاری , گل فیکوس , گلهای روز بلند , گلدان نوری , انگور , خرید گیاهان آپارتمانی , تراریوم ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 فروردين 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: